niedziela, 17 lutego 2013

Warsztat - M4A3 with T34 Calliope


Witam wszystkich
Chciałbym wam zaprezentować moją następną pracę... sam czołg bardzo dobrze każdemu znany ale jedna z ciekawszych wersji. Model otrzymałem już gotowy od Rafała Dumo... brakuje tylko gąsienic do niego.

Pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu paczki to wsadziłem go do kąpieli żeby zmyć stary malunek i ślady eksploatacji. Wczoraj wieczorem wanna dostał już podkład ponieważ nie wymagała żadnych napraw. Zostaje mi teraz naprawić mocowania wyrzutni rakiet na wieży i wziąć się za malowanie.


Co do malunku... zastanawiałem się co z nim zrobić i przeglądając monografie wpadłem na takie zdjęcie i barwną plansze . Jest tylko malutka przeszkoda potrzebuje trzy takie gwiazdki jak na wieży (podejrzewam że jeszcze jedna była na przodzie) no i trzeba będzie wykonać na lufie ID Code 14Δ40T A-18
Sam malunek kobiety na wieży nie będzie trudny i zrobię go od ręki... resztę szczegółów jakie wymieniłem powyżej trzeba będzie zorganizować takie kalki.



Zdjęcie i plansza zapożyczona z monografii:
Armor At War 7001 - The M4 Sherman At War - The European Theatre 1942-1945
Wydawnictwa Concord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz