wtorek, 2 kwietnia 2013

Galeria - M4A3 with T34 Calliope Elizabeth

Witam wszystkich

Chciałbym dzisiaj zaprezentować mój ostatni projekt.
Na wstępie chciałbym podziękować paru osobom od których dostałem sam model, kalki, gąsienice oraz mojemu wujkowi który użyczył mi swój aparat, pomógł przy zdjęciach oraz obrobił je.
Każdy kto obserwuje moje zmagania z modelarstwem dobrze wie że najbardziej gustuje w niemieckiej pancerce a tu tym razem aliant.
Model raczej standardowo malowany czyli farby Tamiya, Vallejo a brudzony pigmentami od Vallejo.
Jest to mój pierwszy model przy którym byłem naprawdę bardzo zadowolony z cieniowania pomimo iż mój aerograf nie należy do najlepszych i nie raz mi płata figle, pierwszy także pod względem washa który tym razem robiłem punktowo a nie po całości (wydaje mi się że około 2 godzin spędzonych przy tej czynności dało dobry efekt) bardzo sporo czasu spędziłem również przy samych workach z piaskiem oraz stelażami na nie (ale było warto) no i na koniec błoto na wannie z którego jestem bardzo zadowolony.

No a teraz czas na zdjęcia

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz