piątek, 30 sierpnia 2013

ISU 152 z 374. Pułku Ciężkiej Artylerii Samobieżnej Gwardii. rejon Lwowa lipiec 1944r

Witam wszystkich

Mój kolejny warsztat a zarazem udział w konkursie na forum. Wiele osób czytając to zada sobie pytanie co ja tu robię... konkurs... przecież i tak nie mam szans. Chodzi o to że biorąc udział w tym konkursie odczuwam straszną motywacje i chęci do zrobienia coś lepszego niż mój M4A3 with T34 Calliope "Elizabeth" zdaje sobię sprawę że nawet nie zdobędę 5 miejsca ale chodzi mi o tą motywacje.
Model jako "baza" to będzie Tamiya, jak widać zakupiłem już do niego lufę z RB Models... na pewno zakupie jeszcze jakiś zestaw blaszek fototrawionych (tylko jeszcze się nie zdecydowałem na jakiś konkretny) no i na sam koniec dokupię gąsienice i to będą najprawdopodobniej Friul Models... czy będę jeszcze coś do niego dodawał to się okaże w trakcie prac.
Jak w temacie będę się starał wykonać ISU 152 z 374. Pułku Ciężkiej Artylerii Samobieżnej Gwardii... a na chwilę obecną dysponuje:
Zdjęcia historyczne


Zdjęcia pochodzą z Wydawnictwo Militaria 171 - sowiecka artyleria samobieżna

Posiadam również dwie barwne grafiki znalezione w necie... z nich bardziej prawdopodobna wydaje mi się ta druga.


Zawartość pudła Tamiya pewnie wiele osób już bardzo dobrze zna ale że relacja z warsztatu ma być rzetelna to postanowiłem zrobić kilka zdjęć zawartości.




Na koniec tego postu chciałbym powiedzieć że pracę ruszą początkiem września zaraz po zakupie blaszek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz