sobota, 21 września 2013

ISU 152 z 374. Pułku Ciężkiej Artylerii Samobieżnej Gwardii. rejon Lwowa lipiec 1944r

Witam wszystkich

Choć w zawodzie spawacza pracuje już kilka dobrych lat to nie sądziłem że przy modelu sprawi mi to tyle problemów. Po chyba już szóstym podejściu w wykonaniu prawidłowych spawów nadszedł moment prezentacji



Prace przy spawach konsultowałem z osobą która jak na mój gust jest świetna w obróbce GS'a... te na zdjęciach już zostaną resztę spróbuje wykonać jeszcze lepiej biorąc pod uwagę ostatnie uwagi.
W między czasie zacząłem poprawiać KM bo ten zestawowy był strasznie słaby... elementy RB dostałem za darmo od znajomego który w końcu go nie wykorzystał przy swojej pracy.



Jak na mój gust przydało by się zrobić otwór w skrzynce na taśmę z nabojami... szkoda że żadna firma nie pokusiła się o zrobienie naboi do DSHK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz