poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Warsztat - Po prostu warsztat

Tak poza ciągłym wystawianiem zdjęć z moimi poczynaniami modelarskimi postanowiłem wam zaprezentować w jakich warunkach powstają moje modele...
Pierwsze co przychodzi do głowy to jak w nim można się odnaleźć... ja jakoś daje rady. Ale nie mogę też  zaprzeczyć temu iż nie raz nie mogę odnaleźć pęsety czy pilniczka... po czym okazuje się że szukane narzędzie leży na wprost mnie.
Jak widać na zdjęciach ostatnimi czasy przeniosłem się na ziemie ponieważ na stole panuje zbyt wielki chaos... ma to też swoje plusy ponieważ nie mam już lamentowania że coś mi spadło na ziemie i nie potrafię odnaleźć.
No i tak na koniec chciałbym podziękować mojej ukochanej za to że mnie jeszcze nie wywaliła z tym warsztatem.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz